Het is 25 apr 2024 14:47

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Gekleurde vierkanten [VERZOEK TOEGEVOEGD]
 Gekleurde vierkanten [VERZOEK TOEGEVOEGD]
BerichtGeplaatst: 01 dec 2015 16:23 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 18040
Woonplaats: B-Limburg
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Nog niet gezien.....knap beeld


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Gekleurde vierkanten [VERZOEK TOEGEVOEGD]
BerichtGeplaatst: 01 dec 2015 23:16 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4932
Woonplaats: Belgie
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Bon, ok. Dat snap ik allemaal wel maar even met de voeten op de grond toch blijven.

De man heeft u niet netjes behandeld, en daar zijn we het wel allemaal over eens denk ik.
Maar we moeten ook even situeren.
De man heeft mijn inziens een zeer hoog niveau van fotografie waar je niet omheen kan.
Als ik naar uw werk kijk (neem me niet kwalijk voor de ongezouten mening) dan ben jij daar nog niet.

Als je een prijs krijgt dan is dat zeker meegenomen maar verwacht nu ook niet impliciet dat die 1ne foto een omslag is.
Het moet omgekeerd.
Je maakt werk van goed niveau en je word opgepikt/gespot en krijgt opdrachten.
Daar moet je niet op wachten of op hopen. Daar moet je naartoe werken als je dat wil.

Er zijn er die met 1 werk doorbreken. Maar altijd gaan ze tenonder na korte tijd vooral wegens gebrek aan inspiratie, ervaring en maturiteit. We zien hetzelfde in de muziek bv.
Worden ze echter opgepikt na 1 topwerk dan zit de kans er ook dik in dat ze al een heel reeks achter de hand houden die nog ontdekt moet worden. Dat soort artiesten is er ook. Dat zijn dan de echte blijvers.

Nu, laat mij duidelijk zijn. Ik respecteer uw werk alsook dat van anderen.

De realiteit is dat de wereld van fotografie op alles niveaus zeer hard is. En dat heb je net gemerkt denk ik met het debacle.
Nu wens ik je alle succes toe maar voorspel je dat het niet vanzelf zal komen. Je moet kansen krijgen, netwerk hebben maar ook met goed materiaal blijven komen.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Gekleurde vierkanten [VERZOEK TOEGEVOEGD]
BerichtGeplaatst: 01 dec 2015 23:32 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 621
Woonplaats: Den Haag
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
xafke schreef:
Bon, ok. Dat snap ik allemaal wel maar even met de voeten op de grond toch blijven.

De man heeft u niet netjes behandeld, en daar zijn we het wel allemaal over eens denk ik.
Maar we moeten ook even situeren.
De man heeft mijn inziens een zeer hoog niveau van fotografie waar je niet omheen kan.
Als ik naar uw werk kijk (neem me niet kwalijk voor de ongezouten mening) dan ben jij daar nog niet.

Als je een prijs krijgt dan is dat zeker meegenomen maar verwacht nu ook niet impliciet dat die 1ne foto een omslag is.
Het moet omgekeerd.
Je maakt werk van goed niveau en je word opgepikt/gespot en krijgt opdrachten.
Daar moet je niet op wachten of op hopen. Daar moet je naartoe werken als je dat wil.

Er zijn er die met 1 werk doorbreken. Maar altijd gaan ze tenonder na korte tijd vooral wegens gebrek aan inspiratie, ervaring en maturiteit. We zien hetzelfde in de muziek bv.
Worden ze echter opgepikt na 1 topwerk dan zit de kans er ook dik in dat ze al een heel reeks achter de hand houden die nog ontdekt moet worden. Dat soort artiesten is er ook. Dat zijn dan de echte blijvers.

Nu, laat mij duidelijk zijn. Ik respecteer uw werk alsook dat van anderen.

De realiteit is dat de wereld van fotografie op alles niveaus zeer hard is. En dat heb je net gemerkt denk ik met het debacle.
Nu wens ik je alle succes toe maar voorspel je dat het niet vanzelf zal komen. Je moet kansen krijgen, netwerk hebben maar ook met goed materiaal blijven komen.


Helemaal mee eens ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Gekleurde vierkanten [VERZOEK TOEGEVOEGD]
BerichtGeplaatst: 14 jan 2016 14:10 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 621
Woonplaats: Den Haag
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Hoe cool is dit? Een eerste schets gekregen van de architect van het Marco Polo gebouw, Kaspar Zinsmeister (eigenaar HDZ Architecten). Met daarbij ook nog eens het enorme compliment dat ik met mijn geabstraheerde foto de essentie van zijn gebouw perfect heb weten weer te geven.

Vind ik leuk.

Fotografie


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Frans en 80 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed