AJL schreef:
k03n : ik ken u helemaal niet; bent u een vakfotograaf die beschikt over een bouwlift van 20m hoog en die ge overal heeeeel gemakkelijk kunt meenemen en plaatsen?
OF bent u een amateurfotograaf die begrijpt dat een amateurfotograaf een foto moet nemen met de middelen die hij heeft?
1. Ik ben student fotografie.
2. Waarom zou een vakfotograaf uberhaupt over een lift beschikken?
3. Ik zie daarachter een knots van een gebouw met van die doorzichtige dingen waar je doorheen kunt kijken (misschien een tip...)
4. "Een foto nemen met de middelen die je hebt" klinkt als afschuiven op het materiaal/omstandigheden... Materiaal kan je leren beheersen en omstandigheden kan je proberen naar je hand te zetten.
5. Met de middelen die jij hebt kan je een beter foto maken.
Ik snap niet waar deze reactie vandaan komt? Ik geef enkel commentaar op je foto met een tip om een beter overzicht te krijgen. Kom jij aan met je professioneel/amateur praat.
Om dan nog even door te gaan, een "amateur" kan met de middelen die hij heeft ook geweldige platen maken. Professioneel fotograaf wil alleen zeggen dat je daarmee je brood verdiend. En soms maken die fotografen nog grotere troep als een amateur....