Het is 25 jul 2025 17:16

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Belooft aan Harry.
 Belooft aan Harry.
BerichtGeplaatst: 15 jan 2017 10:36 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Gisteren moest ik er dan maar aan geloven. Vind het moeilijk om de keuze te maken wat je wilt laten zien en wat niet. Brand maar gewoon los.
f1
Fotografie
f2
Fotografie
f3
Fotografie
f4
Fotografie
f5
Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Belooft aan Harry.
BerichtGeplaatst: 15 jan 2017 11:25 
Lid
Fotografie

De erg drukke straatstenen en flikkeringen in de ramen maken het voor mij niet een succes Wim.
Wel moedig wat je doet want het is tot nu toe niet je ding.

Het precieze composeren van de foto zullen Harry en Co wel gaan doen zo meteen.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Belooft aan Harry.
BerichtGeplaatst: 15 jan 2017 11:43 
Moderator
Fotografie

Deze plek is inderdaad een uitdaging voor fotografen, Wim. Ik sluit me aan bij Jan, maar wel met de opmerking dat het dan juist leuk is om te zoeken naar een hoek/uitsnede die wel in balans zijn en het visueel aantrekkelijk maakt. Want deze ongebruikelijke plek smeekt daar haast om :)

Mijn mening: je serie wordt naar het einde toe beter. Het lage standpunt werkt goed, en zo ook het weglaten van de omgeving. Ik zou zelf hier ook z/w even proberen om het geheel nog wat minder druk te maken., maar in bv. F4 kun je zien dat de kleuren ook wel mooi overal terugkomen. Als je die nog wat kleiner maakt (die bol bovenin vind ik wat storend) is dat 'm voor mij, in deze serie.

Benieuwd naar jouw en Harry en Co's mening :)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 Belooft aan Harry.
BerichtGeplaatst: 15 jan 2017 11:46 
Lid
Fotografie

Je hebt hier de drukte niet weten te beteugelen. Jammer, maar volgende keer beter.
Ik denk dat je het jezelf moeilijk hebt gemaakt door dit soort overzichtsfoto's te maken.

Belooft aan Harry.
BerichtGeplaatst: 15 jan 2017 12:21 
Lid
Fotografie

Ik ga mee met Peter wat betreft het lage standpunt. Foto 4 is de enige foto die voor mij lekker kijkt en mij gelijk aantrekt. Dat komt denk ik doordat lijnen mij gelijk de foto intrekken. De hooglichten mogen wat mij betreft nog wat minder aanwezig zijn.

Belooft aan Harry.
BerichtGeplaatst: 15 jan 2017 12:34 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Fotografie

Leuk dat je eraan gedacht hebt en het hier laat zien. Ik ga aansluiten bij de commentaren tot nu toe. Je schrijft boven de serie al dat je het het moeilijk vind wat te laten zien en wat niet. Voor mijn gevoel heb je daarom er zoveel mogelijk op te zetten en daar ga je mi hiermee de mist in. Als ik zelf voor zo'n gebouw ga probeer is mooie punten op te zoeken. Lijnen die me boeien. Vervolgens zo'n positie in te nemen dat er zo min mogelijk afleidende factoren in beeld zijn. Ik vind F4 ook de meest aansprekende. Rechts een stukje eraf onder een stukje eraf en de Lichtbol weghalen. Even voor het idee/ cloonwerk van de lamp even snel. Het is wel een inspirerend gebouw dus zeker nog een keer terug gaan. gr Harry

Belooft aan Harry.
BerichtGeplaatst: 15 jan 2017 12:45 
Lid
Fotografie

Je gevoel zit wel goed Harry heb ze inderdaad ruimer geknipt. ook om de rede om te laten zien wat de situatie daar is. Ga zeker nog eens terug. Om er dan eens met andere ogen naar te kijken. update is een betere compo. Moet ook eerlijk bekennen dat de foto's mij niet pakken. Tips neem ik mee naar de volgende keer. Allen dankt voor jullie reactie en tips.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp