Het is 29 maart 2024 00:33


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur - Level Five -
 - Level Five -
BerichtGeplaatst: 17 mei 2018 09:18 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4511
Woonplaats: Earth
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
*


Fotografie


.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 - Level Five -
BerichtGeplaatst: 17 mei 2018 19:04 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 10383
Woonplaats: Wijdenes
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Ik zie liever je modellenwerk. Dit spreekt me veel minder aan, de bewerking niet, de lucht onnatuurlijk roze. Snel terug, want daar ben je retegoed in ..Gr. Harry


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 - Level Five -
BerichtGeplaatst: 18 mei 2018 06:49 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 13927
Woonplaats: Harderwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Grappig en ik ken dit bouwsel niet. Is dit echt of een bewerking ?


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 - Level Five -
BerichtGeplaatst: 19 mei 2018 09:27 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4511
Woonplaats: Earth
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Citaat:
Grappig en ik ken dit bouwsel niet. Is dit echt of een bewerking ?


Dank je wel... dit is natuurlijk een bewerking op deze watertoren :) (een bewerking van 20 minuutjes eigenlijk)

Citaat:
Ik zie liever je modellenwerk. Dit spreekt me veel minder aan, de bewerking niet, de lucht onnatuurlijk roze. Snel terug, want daar ben je retegoed in ..Gr. Harry


Een heel grote dank U Harry voor je compliment over mijn modellen werk :up

Nu eventjes over dit beeld:

Voor deze watertoren in beeld te zetten, had ik ook mijn statief kunnen nemen, mijn Tilt Shift lens op de
camera kunnen zetten, en alles regelen tot op de mm na...( en ook naar ZW omgezet, veel gemakkelijker dan kleur beheer )

En dan had ik een perfect architectuur beeld bekomen,... perfect maar saai...

En, aangaande de lucht, welke regel zegt dat deze "natuurlijk" van kleur moet zijn ?

Ik merk eigenlijk hoe langer hoe meer, dat er enorme kloof zit tussen de reacties van fotografen op fotografen fora, en de rest van de wereld.

Deze foto is dus een beetje gemaakt voor de "rest van de wereld ", namelijk, in opdracht van een gemeente, met subsidies van kunst en cultuur.

Deze foto maakt deel uit van een reeks, word in het heel groot geprint, en komt terecht in een kunst galerij.

Ik ben niet zeker dat mijn standaard perfecte foto aanvaard zou worden in een kunst galerij ?

Let op, ik schrijf dit hier allemaal niet neer om mijn foto (hier) te verdedigen, ik heb geen probleem met kritiek.

Het gaat er alleen over dat er echt twee soorten van werelden bestaan, die van fotografen, en die van de rest van de wereld :)

DD. ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 - Level Five -
BerichtGeplaatst: 19 mei 2018 15:02 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 10383
Woonplaats: Wijdenes
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Perfectie hoeft van mij niet hoor Daniel, integendeel, ik ben zelfs een liefhebber als zaken wat minder herkenbaar of imperfect neergezet zijn. Natuurlijk blijven er veel verschillen, ook bij fotografen onderling. Maar ik ga er maar vanuit dat ook niet iedere schilder fan is van mondriaan om maar eens iets te noemen..gr. Harry


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten



cron

Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed