dinsdag:
Mis hier een beetje de scherpte op de vogel, en licht van achteren en de schaduwen in zijn lijf doen hem er niet goed uitkomen. Vraag me af of je niet bent vergeten na te verscherpen, EXIF doet namelijk vermoeden dat de scherpte aanwezig moet zijn.
woensdag:
Briljante plaat, helemaal af voor mij. Sfeervolle lichtval op model die goed afsteekt tegen de zwarte achtergond. Compositie is sterk en theatriek. Model geeft een mooie acteerprestatie
donderdag:
Streke contrastrijke plaat, herhalingsmotief sterk aanwezig. Twijfel een beetje over standpunt en compositie. Vraag me af hoe deze loodrecht op de gevel eruit zou zijn gekomen.
vrijdag:
Wederom sterke herhaling, lijnenspel in plafond en balken versterkt het beeld. Had zelf mischien meer aan de onderzijde willen zien.
zaterdag:
Sterk portret, tegenlicht voegt toe bij zijn zwarte glanzende pels, een trotse hond.
zondag:
Maffe hond, in maffe situatie. Mooi ingekaderd in de stenen muur. Oogt een beetje soft op zijn gelaat, terwijl scherpte op de stenen onder zijn kop goed ziet. Scherptediepte mischien iets te ver naar voren?