Maandag
Mijn eerste poging, vanwege slecht weer de eerste foto maar binnen gemaakt, het flitsen maakt het er niet makkelijker/mooier op, zeker met glaswerk. karaf voor de spiegel geplaatst en op de grond gaan liggen

om zo min mogelijk het flitslicht er in te krijgen, en kreunend weer overeind gekropen, en dan de vraag van manlief waar ben jij mee bezig..... dat heb ik me dan ook maar eens afgevraagd
F6,3 SL 1/250 ISO-100 Br.p 100mm

Dinsdag
vandaag op de gemakkelijke toer, weinig tijd, somber weer. ook de hond die baalt van dit weer en zit wat triest voor de raam. flink contrast gegeven , misschien te ?? zijn wat lastige kleuren om om te zetten naar z/w.

F/6,3 SL 1/25 ISO- 160 Brp. 100mm
woensdag
weer iets met glas gebrobeerd, een oude fles nu buiten gezet,(hoefde dus niet te flitsen

) de reflectie in het glas geeft een grappig effect, mede door de lucht en de achtergrond, foto is niet bewerkt. alleen omgezet naar z/w en iets verscherpt

F/8,0 Sl.1/50 ISO-100 Br.p.100mm
Donderdag
vandaag een portret, iets wat ik heel moeilijk vind, mijn kleindochter kwam haar carnavals pakjes even showen, dus van die gelegenheid meteen gebruik gemaakt

F/5,6 Sl.1/50 ISO-125 Br.p 125mm
Vrijdag
het weer zit niet echt mee deze week, dus maar weer binnen experimenteren, met een verlept roosje een spiegel,druppels en een zaklamp deze foto gemaakt

F/2,8 Sl. 1/100 ISO-100 br.p.100mm
Zaterdag
Het carnaval is los gebarsten, vanmiddag even naar de optocht geweest, geprobeerd wat foto's te maken, maar dat valt tegen.......

grauw en donker weer, heel erg druk, omgezet naar z/w.

F/9 SL.1/100 ISO-100 brp 67mm
zondag
toch weer met glas geprobeerd, is een lastig object zonder lampen en studio, maar heel leuk om te doen, deze buiten gemaakt, de vlekjes is de achtergrond van de tuin, heb ze bewust niet weg gepoetst, omgezet naar z/w, wat verscherpt en contrast.

F/9 SL.1/200 ISO-100 br.p 44mm