Vandaag ben ik naar Nazaré, een kustplaatsje, gegaan. Helaas kon ik niet schieten wat ik oorspronkelijk in gedachte had, ik ben toen maar voor de pier gegaan. Helaas een strak blauwe lucht

. Een wolkje had leuker gestaan.

Niet helemaal zoals ik hem had gewenst, maar ze zijn al weer aan het nestelen. Helaas weer geen wolkjes

.

Vandaag een betere dag dan gisteren toen niets wilde lukken.
In gedachte in Nederland

.

Vandaag ben ik speciaal voor de opdracht naar een mooi klein kerkje gereist zo'n 50 km verder op. Het is een detail opname geworden, ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Het zwarte dingetje bij de laatste boog heb ik expres laten zitten, dat is een hadedisje

.

Ik ben er maar weer op uit getrokken en heb weer eens wat anders geprobeerd. Het is in iedergeval zwart wit dus dat deel is al gelukt

Vandaag heb ik geen tijd om erop uit te trekken, dus vanmorgen maar een foto gemaakt van Benjamin in het ochtend zonnetje. Ik vind het altijd moeilijk een foto te maken van hem. Ten eerste wil hij niet blijven liggen, maar wil zien wat ik aan het doen ben. Ten tweede een zwarte hond op de foto zetten vind ik toch altijd een opgave.
Dit is het geworden

.
Weer op jacht geweest vandaag en ben thuis gekomen met iets heel anders dan dat ik in mijn hoofd had

. Onderweg zag ik dit opeens en had net genoeg tijd om 1 foto te schieten, bij de tweede trok hij z'n kop al terug

. De achtergrond is een witte muur.

Het zit erop, missie gelukt

.
Ik vond het heel leuk om te doen, een dikke pluim voor de organisatie

.