Intrigerend beeld. Blijf er best even naar kijken, met name vanwege de vlakverdeling en het lijnenspel. De kleur geel werkt lekker mee hier. Het enige waar ik moeite mee heb, is het gebrek aan scherpte, daardoor blijf ik wat zoeken in de foto.
Bedankt voor de reacties. Idd niet scherp, maar ik heb het gele gedeelte expres vervaagd. Het ging me meer om de vormen en lijnen.
Het is (hier omgekeerd) deel van een weckpot met kefir korrels die fermenteren. Ik vond af en toe een scherpe korrel storend . Daarom vervaagd. Gr. Harry
Zelfs met je uitleg kan ik met er niet veel bij voorstellen. Met die kleuren ... ik zou het niet eten
Wat de scherpte, of beter het gebrek eraan, ik heb er toch wel wat moeite mee.
W.s. omdat het beeld voor mij verder niets herkenbaars heeft
Overwegend dus niet echt enthousiast...
Jammer, ik ben er zelf wel blij mee. Niet ter verdediging maar als uitleg: het is abstract bedoeld. Zoals ook al boven de foto aangegeven is kwaliteit en scherpte voor mij totaal niet van belang. Het gaat mij echt om de vormen/de lijnen en de kleuren. Wat het eigenlijk is en dat het niet meer herkenbaar is daardoor ook totaal niet van belang. Bij een abstract schilderij zou er nooit een opmerking gemaakt worden over scherpte of herkenbaarheid...
Maar goed...Ik vind het leuk om te doen. gr Harry