Belichting is mooi als reportagefoto wel geslaagd al vind ik hem wel druk.
AJL schreef:
2) Komt Fashion in Tongeren hier voldoende over? (wetende dat "Esprit" winkels wel in meerdere steden bestaat maar die verkoopster niet, die staat in Tongeren in de winkel)
AJL schreef:
Ik heb mijn model als hoofdonderwerp trachten te fungeren; dus liet ik ze niet beide naar elkaar kijken, zoals bij een dialoog....haar gelaat komt nu meer in beeld dan de verkoopster.
Door dit afgewend gezicht geeft het een "statische" indruk....maar kan een koopster tijdens het kiezen niet naar een ander kleedingsstuk kijken en denken..."daar hangt nog iets moois."
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw verklaringen niet kan rijmen. Je zegt dat de verkoopster representatief zou zijn voor die het winkel in Tongeren maar je laat haar niet de hoofdpersoon zijn

. Ze ziet er uit als een etalagepop, volkomen uitdrukkingsloos, iets wat je niet bepaald van een verkoopster verwacht.
Een actievere benadering zou mij meer hebben aangesproken. Bvb de verkoopster die een kledingstuk voor het model houdt bij een spiegel en dat de spiegel dan de blik in de winkel weergeeft.