Foto 1 vind ik niet helemaal prettig om te kijken. In eerste instantie doordat de grote "planeet" net te dicht bij de rand van de foto ligt. Nu is dat makkelijk op te lossen met een bijna compleet zwarte achtergrond. Gewoon er een stukje aan plakken. Ook zou hij voor mij wat linksom gedraaid mogen worden, zodat ook de kleine "planeet" iets rechter komt te staan. Mijn idee was om het even voor je te doen, zodat je ziet wat ik bedoel. Helemaal naar tevredenheid kreeg ik de foto echter niet. Toen kwam ik er achter dat ik hem eigenlijk sterker vind met maar 1 planeet. En toen kon ik het ook niet laten om een beetje daarmee te gaan spelen. Uiteindelijk heb ik je foto dus gewoon verandert en ik weet helemaal niet of je het o.k. vind dat ik dat gedaan hebt. Ik plaats hem omdat je hebt aangegeven dat je geen bezwaar hebt tegen bewerken, maar wanneer je dit te ver vindt gaan, moet je het maar zeggen, dan haal ik hem gelijk weg!

Foto 2 is (ondanks het stof

) mijn favoriet, want ik vind hem erg leuk als avatar.
Wel zou ik de ogen nog iets verscherpen.
Foto 3 is een prima registratie en foto 4 ziet eruit alsof je best lol hebt gehad.