MarcoEOS schreef:
janjan33 schreef:
@Marco geen verborgen onderlaag. Wat bedoel je met zoeken van 'context in zoommeetings,?
Ik bedoel dat er regelmatig opmerkingen bij foto's worden gemaakt die puur op basis van wat er in het topic te zien is, niet te begrijpen zijn. Dat verwijst dan (zoals volgens mij ook hier) naar bijvoorbeeld zoommeetings, waar de foto of de reeks al besproken is.
@Marco, wat is daar mis mee. De zoom meeting is geen besloten club hoor, iedereen kan er vrij aan meedoen. Net zo als het vrij is om commentaar te leveren op geplaatste foto's. Alleen is gebleken dat er weinig animo is voor deze meeting en voor de geplaatste foto's. Het is niet verwonderlijk dat degenen die wel deelnemen zo nu en dan verwijzen naar een opmerking die tijdens de zoom meeting is gemaakt. Ik zie niet dat dat een probleem kan opleveren. Regelmatig worden foto's die voor de meeting zijn geplaatst ook nog eens in de betreffende forumonderdelen geplaatst zodat de leden dan misschien toch erop reageren, iets wat men net zo goed in het "fotobeoordelings" onderdeel zou kunnen doen.
Tav de geplaatste foto, Jan deze is het niet voor mij. Voornamelijk omdat voor mij de balans tussen onscherp en scherp hier een beetje zoek is. Gewoon verder experimenteren het kan niet altijd raak zijn.