Dank voor alle leuke reacties.
Nu JeeGee de uitleg van "the making" heeft genoemd en Jan het verhaal ook wel wilde weten, zal ik dat in het kort vertellen. De foto is niet in scene gezet, het is een enkele opname.
Gezien mijn mobiliteit heel erg is afgenomen fotografeer ik alleen vanuit de auto tenzij ik met een ander persoon ben wat zelden voorkomt. Ik rij dus gewoon rond in de hoop iets leuks te spotten op een plek waar ik ook kan stoppen. In een klein dorpje zag ik dit huis.
Ik kon daar wel aan de overkant stoppen omdat het toch erg stil was. Ik zette mijn waarschuwings lichten aan en maakte de foto. Net toen ik mijn raampje weer omhoog wilde doen stopte er een man op een scooter naast me en vroeg of ik pech had. Ik legde uit dat ik foto's maakte en of ik een foto van hem mocht maken, hij lachte wat en vond het geen probleem.
Daarna vroeg hij of de camera mijn mobieltje was, ik legde uit dat het een camera was en geen mobieltje. Hij reed weg en ik maakte alles klaar om verder te gaan, toen ik nog een keer omkeek zag ik zijn scooter naast het huis stond en dat hij op de stoel zat verdiept in zijn mobieltje. Ik weer een stukje terug gereden en nog een foto gemaakt.