Bedankt voor jullie reacties!
@Ivangaal; dank je en misschien een beetje blonT maar wat bedoel je met brille?
@vin1; dankjewel
@Henry, dankjewel, ik denk vooral doordat er om het flesje geen ruimte meer is dat het te druk is? Ik heb iig het gevoel dat er meer ruimte had mogen zijn...helaas liet mijn ministudio ruimte dat niet toe, met de spiegeling wordt het nog eens kleiner omdat je daar ook de omgeving in terugziet wat ik uiteraard niet op de foto wil hebben....had ik van te voren niet aan gedacht en zal eens kijken naar grotere glasplaat én papier.
@Diebe; kweet niet, enerzijds komt er dan wel meer rust mss idd, ik heb er niet voor gekozen omdat ik meerdere foto's heb met maar halve spiegelingen en ik vind juist die spiegeling erg leuk....ik denk zelf dat ik volgende keer moet gaan voor meer ruimte er omheen zodat het wat minder pontificaal in beeld is en naar mijn idee meer rust in het beeld geeft.
@Gotchas; idd meer ruimte, maar niet alleen aan de bovenkant denk ik?
Zoals ik al schreef bij henry heb ik niet van te voren bij stil gestaan dat je met een glasplaat nog minder ruimte creert om te fotograferen aangezien ik al heel snel de klemmen en andere atributen om papier vast te zetten etc in glasplaat te zien kreeg....uitbreiden in ruimte dus

en uiteraard blíjven oefenen