Het is 19 mei 2025 12:37

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Stukken uit het havenmuseum.
 Stukken uit het havenmuseum.
BerichtGeplaatst: 29 sep 2009 18:57 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Wat platen uit het Havenmuseum, en dan wel kleurig

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Exif: all 500 iso was een bewolkte dag :D
#1 1/400 F10
#2 1/250 F8
#3 1/200 F7

Laatst bijgewerkt door flipjetiel44 op 29 sep 2009 21:38, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
BerichtGeplaatst: 29 sep 2009 20:46 
Lid
Fotografie

In foto 1 vind ik het jammer dat aan de linkerkant nog een halve kraan te zien is....
Zou daar wat wegsnijden. Verder ook jammer dat er onderin nog een stukje buits te zien is. Opname vraagt om wat abstractie en door deze elementen mis ik dat...
Gevoelsmatig staat foto2 een beetje scheef. Zo te zien een spuit en daarom wat jammer dat aan de linkerkant de spuit er niet helemaal opstaat. Staat tegenover dat er wel een mooie egale lichte achtergrond is.
Foto 3 is de enige die ik direkt met de scheepvaart in verband breng.
Zou er zel voor kiezen de bovenste rand eraf te halen zodat je alleen nog wat zwarte romp met het oranje touw overhoud

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 29 sep 2009 21:42 
Lid
Fotografie

momentum60 schreef:
In foto 1 vind ik het jammer dat aan de linkerkant nog een halve kraan te zien is....
Zou daar wat wegsnijden. Verder ook jammer dat er onderin nog een stukje buits te zien is. Opname vraagt om wat abstractie en door deze elementen mis ik dat...
Gevoelsmatig staat foto2 een beetje scheef. Zo te zien een spuit en daarom wat jammer dat aan de linkerkant de spuit er niet helemaal opstaat. Staat tegenover dat er wel een mooie egale lichte achtergrond is.
Foto 3 is de enige die ik direkt met de scheepvaart in verband breng.
Zou er zel voor kiezen de bovenste rand eraf te halen zodat je alleen nog wat zwarte romp met het oranje touw overhoud

Kan een stuk met meegaan in je kritiek.
Wat betreft de 1e twee foto's dit was een blusboot, en was moeilijk om het redelijk in beeld te zetten, maar onverlet heb je gelijk met de halve kraan.
Het waterkanon heb ik vnl vanwege de vorm en struktuur genomen. Tenslotte #3 heb al gecropt maar helemaal weg, krijg je het stuurhuis niet.Misschien tot de bovenste buis kade. anders snijd je weer een stuk van het zwarte af. Ergo het blijft behelpen

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp