Wat mij het eerste opviel bij het zien van de foto's is het harde licht.
Toen ik de exif bekeek die je gelukkig in de foto hebt houden staan

zag ik dat je ze hebt geflitst.
Bij veel foto's zie ik hinderlijke reflecties en bij foto 1 en 3 zelf een lens flare.
Hoe heb je geflitst met de interne of met een externe flitser, is het met een externe gedaan had je beter inderekt kunnen flitsen met de filister van de camera afgehaald en als slave kunnen gebruiken en met wat witpapier of anderszins je onderwerp kunnen belichten om zo zachter licht te krijgen en minder reflecties.
Ook het manueel instellen van de flitssterkte kan je hier bij helpen.
Ook het spelen met je belichting instellingen van je camera kan heilzaam werken, wat onder belichten b.v.
Ik ben zelf nu een paar weken met de flitstechniek bezig nu ik een externe flitser heb en het is zeker bij glimmende onderwerpen veel experimenteren met de instellingen en de opstelling van de flitser of flitsers en het gebruik van reflectiematerialen.
Tot slot de foto's zijn wel op bepaalde punten goed scherp, maar de composities kunnen mij niet zo boeien, een beetje rommelig.
Maar laat je niet weerhouden nadeze wat kritische beoordeling om verder te gaan met fotograferen en te experimenteren.