Het is 29 maart 2024 15:38


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur EZIS Helpdesk wanhoop.
 EZIS Helpdesk wanhoop.
BerichtGeplaatst: 25 jan 2011 22:15 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 2669
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Voor een implementatie van een nieuw Chipsoft EZIS, beter bekend als EPD, heb ik als programma manager de verantwoording gedragen in 3 ziekenhuizen in Rotterdam. Bij de complete doorloop heb ik gefotografeerd en bij de oplevering heb ik er een foto boek van laten maken voor alle deelnemers van de diverse project groepen. Tijdens de lifegang van het oude systeem en geschreven ZIS, naar de volledige electronische versie die 5 dagen heeft geduurd, 8 uur migreren en de rest fine tunen en dus door beide ziekenhuizen heen lopen van poli tot artsenkamer, van SEH naar OK enz. En af en toe naar de helpdesk waar ik deze foto maakte die genomineerd is als de meeste zeggende van de lifegang. :)

Het gehele fotoboek is met een EOS 10D en met een analoge EOS 30Ec gedaan, welke met ZW Ilford film en de 50mm f/1.8 geschoten is. Daarna gescanned met mijn Canonscan 4400 in CS 3 of 4 en daarna alleen de friebeltje en spics eruit gehaald om niet te veel analoog te verliezen.

Fotografie

Ik hoor het wel, en heb voor overige gekozen omdat het om de situatie gaat en niet om de helpdesk medewerker. :)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 EZIS Helpdesk wanhoop.
BerichtGeplaatst: 25 jan 2011 22:23 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 365
Woonplaats: Roermond
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
:D ik vind de foto wel pakkend, je kunt je gelijk voor de geest halen wat voor een uitputtend haren trekkend gesprek de medewerker heeft gehad..

Mooi kader ook, de papierbakjes staan er nog mooi op, en zo krijg je een gevoel van de werkplek.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 EZIS Helpdesk wanhoop.
BerichtGeplaatst: 25 jan 2011 22:26 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4986
Woonplaats: aardenburg
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
treffend weergegeven! EZIS wordt binnen mijn stichting trouwens ook vervangen..


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 EZIS Helpdesk wanhoop.
BerichtGeplaatst: 25 jan 2011 22:44 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 52646
Woonplaats: Almere
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Mooie foto :up

Zo te zien was het project erg succesvol :D


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed