Het is 29 apr 2024 14:51


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur EBOS oostende.
 EBOS oostende.
BerichtGeplaatst: 30 jan 2011 19:25 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4986
Woonplaats: aardenburg
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
lang getwijfeld waar ik deze zou zetten, in ratjetoe of hier, maar ja, toch maar hier, zodat ik een beetje afgefikt kan worden.. :D

gisteren naar oostende geweest, ongeveer 70km van mij vandaan, en per toeval stond daar een antonov an-124-100 van polet airlines. ben nog ene beetje aan het zoeken waar je in oostende het beste kunt staan, want in nederland zijn we iets beter verwend met spotplaatsen dan in belgie..(en ik moet nog uitvogelen waar je nu echt het beste kunt staan hier)..

geen foto´s van opstijgen of landen dus, maar gewoon van een eindje ervandaan, en verder nog een beetje binnen rondgeknipt.. vliegveld doet een beetje jaren 50 aan, echt niet te vergelijken met de grotere luchthavens, maar in het restaurantje is het altijd gezellie en ik vind het er wel lekker ook.. :)


F1

Fotografie


F2

Fotografie


F3

Fotografie


F4

Fotografie


F5

Fotografie


F6

Fotografie


mocht iemand weten waar je in oostende het beste kunt staan, dan hoor ik het graag.. groetjes, alex!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 EBOS oostende.
BerichtGeplaatst: 31 jan 2011 17:22 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4986
Woonplaats: aardenburg
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
sprakeloos of te slecht om een oordeel over te geven?? damn! ik had ze in ratjetoe moeten zetten.. :rof


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 EBOS oostende.
BerichtGeplaatst: 02 feb 2011 18:15 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 2209
Woonplaats: Amsterdam
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Tsja... De foto's spreken mij persoonlijk niet zo aan, ze missen wat... Volgende keer beter :)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 EBOS oostende.
BerichtGeplaatst: 02 feb 2011 18:42 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 52646
Woonplaats: Almere
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
...en dan hebben we geen ene foto van het gezellige restaurantje :)

Plaatjes vind ik eerlijk gezegd "niet zo bijzonder".


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 EBOS oostende.
BerichtGeplaatst: 02 feb 2011 23:33 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4986
Woonplaats: aardenburg
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
THX voor de reacties! :upc

ik had trouwens wel foto´s van het restaurantje, maar die waren helaas niet zo heel erg scherp.. :blush

ik zal nog eens terug noeten gaan, ik heb nog steeds geen goede plek gevonden waar ik wat beter bv landende of opstijgende duesenflieger kan ´platen´.. langs de autoweg kan op zich wel, maar daar sta je niet zo heel erg veilig of lekker.. :S

het groene hek is vrij hoog, dus je moet of een trapje meenemen of zoals ik de laatste keer gedaan heb, op de dorpel van de auto gaan staan.. het is best wel een stukje rijden vanaf hiero, dus ik kijk altijd eerst even naar vertrek-en aankomsttijden op internet, maar ja, zoveel vluchten gaan er hier eigenlijk niet zo heel erg.. schiphol is wat dat betreft natuurlijk makkelijker, en betere spotplaatsen..(met mcdonalds in de buurt.. :D )

langs die snelweg zie je dan ongeveer dit btw...


http://www.youtube.com/watch?v=zpTh3Oybjfw

makt wel een takeherrie, zo´n ding zeg..

heb hier vorig jaar ook wel eens gestaan, maar zoals ik al zei, het hek speelt echt parten, en ik heb er dus een heel stuk af moeten croppen.. :( (die ouwe meuk van het inmiddels failliete MK airlines staat er ook nog steeds trouwens..boeing 747-200F die nogal kerosinezuipers waren, en mede verantwoordelijk waren voor de ondergang van MK-airlines, en met de veiligheid namen ze het ook niet al te nauw.., met als gevolg enkele crashes, met name in afrika en eentje in canada.... ;) )


Fotografie




Fotografie




Fotografie


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 113 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed