Ik weet niet of dit de juiste categorie is om deze foto en vraag te plaatsen, indien niet, mods verplaats 'm dan aub.
Ik heb deze foto onlangs genomen maar ik blijf maar twijfelen over een aantal dingen.
Wat ik zelf leuk vind zijn al de gezichten op de foto, een leuke lijn van "portretten en gezichten" over de foto en dat dan ook nog eens bij een sneltekenaar voor portretten, en als toetje de bus die op de achtergrond voorbij reed met het portret van Karl Marx.
Maar, die parasol stok in de foto, wat moet ik daarmee... (en welke positie ik ook koos, die stok was in beeld) Ik heb zelf nu zolang naar deze foto gestaard dat ik het niet meer weet haha. Op zich is ie niet zo storend, maar als ie dat wel is, weg shoppen is bijna niet te doen, blijft over; wegsnijden, maar dan is de man links ook weg en die vind ik nou juist wat toevoegen met zijn sprekende kop.
Het meisje rechts, die had ik er eigenlijk in omdat dan het punt waar de tekenaar naar kijkt bekend is, maar het is uiteraard wel heel onscherp. Weglaten geeft de foto weer een vreemd gevoel omdat je dan toch mist waar de tekenaar naar kijkt.
Kortom, ik hoor graag jullie meningen hierover