Het is 25 jun 2025 13:14

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Ballonnenvogel
 Ballonnenvogel
BerichtGeplaatst: 08 okt 2011 17:13 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Bij deze als beloofd een drietal foto's van een ballonnenvogel, ik ben ballonartiest van beroep en ben gaan fotograferen om mijn eigen designs op een mooie manier vast te kunnen leggen. Een van mijn favorieten is deze vogel, nog gemaakt met mijn 450D met kitlens in combinatie met een kleine set van 2 falcon-eyes continu lampen met softboxen (inmiddels heb ik ook een grotere set aangeschaft met 5 fittingen per softbox), als achtergrond gebruik ik rolgordijnen van Ikea.

Ik hoor natuurlijk graag jullie opmerkingen en kritiek :)

Foto 1:

Fotografie

Foto 2:

Fotografie

Foto 3:

Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Ballonnenvogel
BerichtGeplaatst: 08 okt 2011 17:42 
Lid
Fotografie

Vooral vogel 3 is knap in beeld gebracht :up
Petje af, voor deze kunstwerken :chapeau

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Ballonnenvogel
BerichtGeplaatst: 08 okt 2011 17:46 
Lid
Fotografie

Erg mooi te zien, zowel de kunstwerken die me verrassen en mijn bewondering oogsten. Maar ook deze foto's an sich, die je zeer goed verlicht en belicht hebt, waardoor de foto's zelf meerwaarde hebben.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 Ballonnenvogel
BerichtGeplaatst: 08 okt 2011 20:49 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Wat een aparte serie, heel netjes uitgevoerd :upc
In de tweede mis ik de scherpte op het oog (zelfs bij een ballonvogel is dat volgens mij belangrijk :D )
De laatste is echt :super

Ballonnenvogel
BerichtGeplaatst: 08 okt 2011 21:57 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Wat leuk.