Het is 26 jul 2025 09:55

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Tate modern
 Tate modern
BerichtGeplaatst: 25 dec 2015 16:01 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ook hier een wat oudere foto, welke ik genomen heb in het Tate modern museum in Londen. Ik weet de naam van het kunstwerk niet meer, maar het is een foto waar ik steeds naar blijf kijken. Ik hoor graag wat jullie er van vinden.

Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Tate modern
BerichtGeplaatst: 26 dec 2015 12:43 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Een foto die mij op zich wel aanspreekt. Ik zou echter wat meer het detail opgezocht hebben. Het tafeltje met de spullen erop weg en ook het voorwerp wat er op de grond ligt. Wat je dan overhoudt is het schilderij en de deken op de grond, dat zou bij mij vragen oproepen: wat doet een schilderij daar met een deken ervoor? Als je nieuwsgierig bent wil ik hem wel plaatsen..gr Harry

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Tate modern
BerichtGeplaatst: 26 dec 2015 16:38 
Moderator
Fotografie

Deze spreekt mij meer aan dan je vorige topic, ik kijk hier wel graag naar. Enige opmerking is eigenlijk hetzelfde als bij je andere tiopic, ik zie wat weinig eigen invulling en voornamelijk registratie. Wederom: niks mis mee, maar het is leuker als je een eigen draai geeft aan je fotografie zodat het wat persoonlijker wordt.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 Tate modern
BerichtGeplaatst: 26 dec 2015 23:53 
Lid

Wederom dank voor de reacties.

Harry, ik ben geen ster photoshopper, dus ik ben erg benieuwd naar jouw invulling.

En die eigen invulling is wel iets waar ik aan wil gaan werken, maar wat ik soms nog erg lastig vind. Ik heb redelijk wat straatfotografie gedaan (heb een aantal jaar met alleen een fuji X100 rond gelopen) en dat is dus wel een beetje mijn stijl van fotograferen geworden.

Ik blijf in elk geval oefenen!

Tate modern
BerichtGeplaatst: 27 dec 2015 06:23 
Lid
Fotografie

Ben ook wel best benieuwd naar de update ervan.... :)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 Tate modern
BerichtGeplaatst: 27 dec 2015 12:38 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Zelf heb ik getwijfeld over het wel of niet plaatsen. Misschien is het qua uitsnede en vorm wel meer mijn idee. Maar dit is wat ik ervan gemaakt zou hebben. In mijn eigen foto 's snijdt ik ook vaak en veel. Ik kijk er dan een paar dagen naar en vaak komt ik erachter dat er nog wel iets af kan.
Ik heb er een gedeelte uitgenomen, het horizontale perspectief gecorrigeerd, de wand opgefrist en vanwege de compositie nog een stuk tafel weggehaald en een stuk muur en vloer bijgemaakt dmv het kader te vergroten. Een kadertje voor de afwerking.

Fotografie

Tate modern
BerichtGeplaatst: 27 dec 2015 22:02 
Lid

Ik ben blij dat je hem geplaatst hebt Harry. Ik vind hem sterker geworden. Ik zie nu ook pas de perspectiefvertekening aan het schilderij. Misschien toch ook maar ergens een cursus fotobewerking gaan doen. De basis lukt me wel, maar dit had ik nooit voor elkaar gekregen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp