Dankjewel allemaal!
@Freerk, het valt me op dat je wel vaker zegt dat je een foto niet aan de muur wilt hebben. Maar daar gaat het toch niet persé om? Ik zie heel vaak sublieme foto's voorbij komen, wil ik die allemaal aan de muur? Nee.
Absoluut niet vervelend bedoelt hoor, maar ik ben wel benieuwd of jij wel al je (goede) foto's aan de muur zou willen hebben?
Wat betreft de titel, geef daar niet teveel aandacht aan. Ik ben heel slecht in (juiste) titels verzinnen.

@Peter, dankjewel voor je uitgebreide comment! Jij bent een meester in dit soort fotografie dus hoopte dat je hier ook even op wilde reageren.

Zelf vond ik het erg moeilijk om een originele foto van het Hallerbos te maken, de manier waarop ik het nu heb gedaan is ook niet origineel, die heb ik ook al vaker voorbij zien komen.
Ik wilde in ieder geval niet met alleen groothoekfoto's (zoals vorig jaar) thuis komen, moet zeggen dat de groothoeklens zelfs niet de tas uit is gekomen. Maar daarom heb ik geprobeerd om met meervoudige belichting, tegenlicht en langere sluitertijden te werken.
Terug naar de foto zelf, ik ga hem even rechtzetten. Maar wat raad jij me aan om nog aan de uitsnede te doen?
Ik heb deze foto op 1/4 van een seconde gemaakt, met een polarisatiefilter. Moet ik de sluitertijd voortaan korter of langer houden, hoe doe jij dat?
Overigens heb ik de bewegingsonscherpte wat versterkt, maar misschien had ik dat beter niet kunnen doen.