Het is 20 apr 2024 06:33


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Venetie
 Venetie
BerichtGeplaatst: 05 aug 2017 14:40 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 895
Woonplaats: Tilburg
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Heerlijke vakantie gehad.
Bij deze dus ook Venetie

Fotografie

Volgens mijn is hij nu beter recht gezet.
Bedankt voor de tip


Laatst bijgewerkt door Canon-6D op 05 aug 2017 20:05, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Venetie
BerichtGeplaatst: 05 aug 2017 15:30 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 24332
Woonplaats: Ulrum
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Mooie foto, het bootje vind ik van toegevoegde waarde.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Venetie
BerichtGeplaatst: 05 aug 2017 17:19 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 40252
Woonplaats: Helmond
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
mooi vast gelegd :upc heb het gevoel dat hij niet helemaal recht staat ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Venetie
BerichtGeplaatst: 05 aug 2017 18:58 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8786
Woonplaats: Apeldoorn
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Mooi! :up
Staat inderdaad iets scheef..


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Venetie
BerichtGeplaatst: 05 aug 2017 19:56 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1055
Woonplaats: Hurdegaryp (Frl)
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik heb eens even jouw website bekeken nadat ik deze foto in beeld kreeg. Ik zal je eerlijk zeggen waarom ik dat deed. Ik vind dit namelijk een zeer matige vakantiefoto. Toen dacht ik: ik kan me niet voorstellen dat je met zulke apparatuur alleen maar matige foto´s maakt. Gelukkig bleek dat ook niet het geval. Op de site staan vele malen beter foto´s van jou hand. Eerlijk gezegd vind ik deze foto ver beneden jou gebruikelijk niveau. Ik heb de indruk dat ie niet helemaal scherp is, maar dat kan een indruk zijn. Het bootje moet de foto redden, want voor de rest is het allemaal tamelijk saai. Maar dit bootje kan deze foto volgens mij niet naar een hoger niveau tillen. Maar gelukkig was het een geslaagde vakantie :)

PS: ik hoop dat je deze kritiek niet verkeerd opvat, maar ik ben meestal vrij eerlijk in wat ik zie. Het is zeker geen beoordeling van jou algemene niveau als fotograaf, enkel een beoordeling van één foto en dan ook nog slechts de mening is van één enkel persoon die net als zovelen ook slechts amateurfotograaf is.........

PPS: de foto is scherp wanneer je uitzoomt. De standaard verkleining doet de foto onrecht. Dus de onscherpte ion mijn betoog gaat niet meer op


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Venetie
BerichtGeplaatst: 05 aug 2017 20:11 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 895
Woonplaats: Tilburg
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Freerk_Lautenbag schreef:
Ik heb eens even jouw website bekeken nadat ik deze foto in beeld kreeg. Ik zal je eerlijk zeggen waarom ik dat deed. Ik vind dit namelijk een zeer matige vakantiefoto. Toen dacht ik: ik kan me niet voorstellen dat je met zulke apparatuur alleen maar matige foto´s maakt. Gelukkig bleek dat ook niet het geval. Op de site staan vele malen beter foto´s van jou hand. Eerlijk gezegd vind ik deze foto ver beneden jou gebruikelijk niveau. Ik heb de indruk dat ie niet helemaal scherp is, maar dat kan een indruk zijn. Het bootje moet de foto redden, want voor de rest is het allemaal tamelijk saai. Maar dit bootje kan deze foto volgens mij niet naar een hoger niveau tillen. Maar gelukkig was het een geslaagde vakantie :)

PS: ik hoop dat je deze kritiek niet verkeerd opvat, maar ik ben meestal vrij eerlijk in wat ik zie. Het is zeker geen beoordeling van jou algemene niveau als fotograaf, enkel een beoordeling van één foto en dan ook nog slechts de mening is van één enkel persoon die net als zovelen ook slechts amateurfotograaf is.........

PPS: de foto is scherp wanneer je uitzoomt. De standaard verkleining doet de foto onrecht. Dus de onscherpte ion mijn betoog gaat niet meer op


Bedankt voor je eerlijke mening, ik moet zeggen ik heb daar ook weleens mijn twijfels hierover.
Ik heb deze vakantie gewoon de camera op de AV stand gezet met auto iso en diafragma van ongeveer f7
Nu weet ik niet of dit alleen hier aan ligt dat ik ook het gevoel krijg met de foto's.
Als ik zo hier om me heen kijk heb ik wat betreft camera spullen geen rotzooi, maar baal er soms wel van.
Ik denk dat mijn kennis voor buitenfotografie nog niet optimaal is en voor portret foto's die ik maak doe ik binnen met studioverlichting en boxen.

Dus alle tips zijn van harte welkom.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed