Het nieuwe F-35 Dayhawk Stealth vliegtuig heb je mooi vastgelegd. Bijzondere kleuren zeg! In tegenstelling tot de F-117 Nighthawk ziet dit vliegtuig er toch een stuk vrolijker uit. Sowieso vind ik de kleuren van de foto erg natuurgetrouw overkomen.
Door je uitstekend gekozen compositie is het F-35 Dayhawk Stealth vliegtuig eigenlijk niet te missen. Ik vraag me af of ik het vliegtuig ook had gezien als je deze zo'n 5 cm naar beneden in de compositie had geplaatst. Ik denk eerlijk gezegd van niet.
Wat me daarnaast in het bijzonder opvalt is de prachtige scherpte die je ondanks de snelheid er toch mooi hebt ingekregen. Ik ben er jaloers op.
Met welke camera en lens heb je deze foto gemaakt? Statief gebruikt of heb je deze foto uit de hand weten te maken?
Een blauwe lucht zorgt er wel voor dat elk stofje en vuiltje op je sensor onmiddelijk bloot wordt gelegd. Ik adviseer je dan ook om binnenkort te sensor eens goed te kuisen. Die sensorvlekken doen eerlijk gezegd een beetje afbreuk aan deze schitterende foto.