Zo de de kop is eraf.

1/60 F10 150mm iso 800 Ingeflitst met mijn zonnekap erop. Waardoor de flits tegen de achtergrond weerkaatst
Het spinnetje staat op een netaan ondergelopen wit steentje waardoor de spiegeling bij de pootjes begint
Dinsdag, vandaag weer een paar uur bij de gansjes doorgebracht, met o.a. dit resultaat

1/320 F6,3 263mm iso 125
Woensdag; vandaag een slakje gevonden die was dus gelijk aan de beurt

1/200 F13 iso 400 150mm
spiegel de spiegel. op een nat steentje in water

Donderdag, vanmorgen vroeg even aan de waterkant gebivakkeerd. Daar dit meerkoetje gespot. Een tikje

overbelicht, maar dat vind ik wel kunnen bij deze.

1/320 F5,6 iso 100 300mm
Vrijdag; Vandaag een zeer klein spinnetje in de appelbloesem gevonden.
Op dit spinnetje zit nog een larve. geen idee of dat een spinnenlarve is of een ander huisgenootje die niet welkom is. Ik dacht namelijk dat uit spinneneitjes gelijk hele kleine spinnetjes kwamen en geen larfjes

1/80 F8 iso 400 150mm
Het spinnetje zit op een appelbloemblaadje, op het puntje waar dat blaadje heeft los gelaten
Zaterdag; gisteren wel foto's gemaakt maar vandaag pas tijd om ze op de p.c. te gooien en te bewerken.

beide met 1/160 F5,6 263mm iso 400
Ik kon niet kiezen de 1e heeft imo wat mooiere kleuren en een betere compo maar de 2 een net wat betere scherpte. die overigens ook bij deze foto niet optimaal is.
Zondag; Dit ietwat versufte wespje zat in mijn keuken op de grond. Tijdens de foto sessie kreeg het beestje een druppel suiker water, het leek mij wel leuk zo'n wespje met een spiegeling in die druppel, maar binnen notime vloog hij/zij weer

dus de foto sesie was snel voorbij

1/200 F8 150mm iso 1600