Sluitertijd is snel genoeg, bewegingsonscherpte zal het dus niet zijn.
Als ik naar je diafragma kijk, dan zie ik dat je de eerste 2 hebt gemaakt met een diafragma van f/5.6 en de laatste met een diafragma van f/13. De exif van de tweede is trouwens: 1/60s f/5.6 ISO640 67mm en niet wat je onder je tweede foto hebt geschreven. De meeste lenzen hebben leveren goede prestaties in het diafragma-bereik f/8-f/11. De duurdere lenzen presteren vaak over het hele bereik goed (soms op de uiteinden wat minder).
De scherptediepte is van een aantal factoren afhankelijk: afstand tot het onderwerp, gebruikt diafragma en brandpuntsafstand. Hier heb je een site waar je lekker kunt experimenten

Het punt waarop je scherpstelt is vervolgens belangrijk. In de tweede lijk je te hebben scherpgesteld op de tak in het midden van de foto. De scherptediepte is dan te beperkt om de hele foto lekker scherp te krijgen.
Mogelijk heb je bij 1 en 3 niet goed scherpgesteld.
Tot slot kan het natuurlijk ook zo zijn dat je lens wat softere foto's produceert. Ik heb even op internet gegoogled maar kan hier niks over vinden.
Ik neem trouwens aan dat je de foto's na het verkleinen ietsje hebt verscherpt.
Mijn conclusie:
1. Neem voor landschapjes een diafragma waar je camera uitstekend presteert (zou je eigenlijk altijd moeten doen).
2. Stel goed scherp en houdt hierbij de scherptediepte in de gaten. Ongeveer 1/3 deel van de scherptediepte valt voor het scherpstelpunt, de overige 2/3 deel valt achter dit scherpstelpunt.