Naar mijn idee is de ruimte alleen geschikt voor productfotografie. Ik heb zelf een kleine studio en ik loop af en toe tegen beperkingen aan. Mijn ruimte is 3.2m breed, dus de achtergrondrollen hoeven niet ingekort te worden en wij hebben zelf een ophangsysteem gemaakt zodat er niet veel ruimte tussen de muren en de rollen en het plafond en de rollen is (zo economisch mogelijk met een beperkte ruimte omgaan hè

). De statiefpoten van de lampen kunnen deels in de schuine stukken naast mijn ruimte staan, dus die gaan maar voor een deel van de breedte af, toch zie ik ze soms terug op een foto. Dat is dan natuurlijk wel weer weg te klonen, maar dat is wel extra werk. En dat dus al in een situatie die breder is dan de jouwe. De lengte is echter hetgeen waar je echt op stuk gaat lopen. Ik heb 5 meter zoveel (ik weet het niet precies

) van de achtergrond tot einde ruimte en dan moet ik toch nog af en toe een andere lens pakken, aangezien ik het dan met mijn favoriete lens (70-200mm) met fullframe niet red... Wordt deze ruimte dan met 1.2m ingekort, houd je echt te weinig over in mijn ogen.