Nee, dat vind ik ook niet gepast.
Ik heb haar een mailtje gestuurd met toestemming
pdm_fotografie, het is een gewoon forum maar in het showforum hebben ze een speciaal topic als beoordelingstopic opgestart voor foto's en iedereen die daar hun foto plaatst kan zo'n commentaren verwachten, vind ik, anders moeten ze hun foto's maar plaatsen in het showforum zelf. Dat was ook de bedoeling van dat topic.
En blijkbaar viel mijn opmerking niet in goede aarde terwijl ik die wel vind meevallen.
Ik heb hier ook al veel kritische commentaren gekregen maar zo leer je toch alleen maar bij?
Ik vind het erg jammer dat die éne foto plots zo werd beschermd gewoon omdat men bang was om die vrouw te kwetsen, het gaat hem toch om de foto en niet zozeer om wie hem heeft gemaakt?
Ok , een foto kan voor iemand emotionele waarde hebben maar dat heeft het niet voor iedereen, dat heb ik hier ook al op m'n bordje gekregen maar daar is toch niets mis mee om dat te moeten horen?
Soms zijn reacties hard, vooral omdat je er zelf eerst heel trots op was maar als je ze niet beoordeeld wil hebben dan hoef je ze ook niet te plaatsen, vind ik.
Wolves fotografie schreef:
Er zijn diverse fotofora die met vriendjespolitiek werken. Behoor je tot de vriendenkring dan zijn al je foto's per definitie prachtig, zo niet dan is het bagger. Ik heb op deze manier al wel eens prachtige foto's een slechte beoordeling zien krijgen en vice versa.

Jammer is dat hé!