En het is f/ en niet F/

Maar met de 70-200 kun je volopen, dus met f/4 schieten. Om te zien welke ISO waarde nodig is, is dit de methode.
Zet je camera op Av f/4 richt op je doel en maak een foto. Dan zie je de sluitertijd. Stel dat die 1/250ste is dan op ISO 100 dan moet je naar ISO 200 voor 1/250 of naar ISO 400 voor 1/500 en dus naar ISO 800 voor 1/1000ste.
Als je dan voor Tv kiest en 1/1000 ste insteld met ISO 800 dan heb je dus f/4 automatisch en kun je foto's maken met de door jouw gewenste sluitersnelheid om geen bewogen onderwerpen te hebben.
Ik zelf vind de Tv stand een veelal zinloze stand. Omdat je met Tv stand kiest voor een sluiter tijd en dan niet weet welke ISO waarde goed zou zijn en je camera automatisch gaat zitten klooien met de diafragma waarden. En als de sluitertijden te kort zijn en er meer licht nodig is, dan wordt de foto onder belicht als de ISO dus te laag is en de lens niet verder kan dan in dit geval f/4 en misschien naar f/2.8 had gemoeten.
Hierbij krijg je dus door wisselende diafragma's dat er een beperkt gebied scherp is of dat de camera ook nog eens een diafragma waarde kiest waarop de lens niet als beste werkt.
Vandaar dat ik de Tv stand een zinloze stand vind. M is te complex in deze maar Av is veel simpeler. Omdat je zelf de scherpte diepte kiest en dan in de zoeker ziet welke sluiter tijd hij erbij kiest. Als die te laag is dan doe je de ISO omhoog om toch de door jou gewenste sluitersnelheid te krijgen. En dus is de ISO waarde de variabele en blijft je lens op het gewenste scherpte diepte gebied staan en haal je ook je gewenste sluitertijden.
Daarbij gaat het in fotografie altijd om de heilige 3 eenheid van diafragma, sluitertijd en ISO waarde aan.
Ik weet niet of je de engelse taal machtig bent maar lees dit en de rest van deze site eens.
http://www.cambridgeincolour.com/tutori ... posure.htm