Niks fout mee idd. Toch vind ik het vreemd dat je automatische ISO meteen naar 2500 doorschiet, terwijl je best met een wat minder snelle sluitertijd toe kunt.
Ik snap het zelf ook niet zo Peter, Ik had tegen mijn principes in wat zaken op automatische staan, Gelukkig heeft de kwaliteit er niet erg onder te lijden gehad. ( het kan zelfs wel dat de iso nog hoog stond omdat we van binnen kwamen en de Aparture vastgezet was op 5.6) gr Harry
Wat telt is de mooie foto. De instellingen maken je er weer van bewust dat elke foto z'n eigen benadering verdient en je bij elke foto weer moet nadenken over de instellingen. Ach, weer een leermomentje er bij
Dank allemaal. Je spreekt een wijs woord Freerk: je bewust zijn van je instellingen. Ik fotografeer eigenlijk altijd met manuele instelling. Nu op halfautomatische instellingen gezet en je ziet wat er gebeurd. Op je lcd scherm blijft het er goed uitzien, het histogram ziet er prima uit dus geen reden voor ongerustheid. ...Tot je gaat bewerken..Gr. Harry.
Erik, het is Zollverein in Essen (Duitsland) . Een prachtig stukje cultureel erfgoed. Het hele complex is de grootte van een compleet groot dorp. De moeite waard om een bezoekje te brengen. 2 gebouwen (waaronder van deze en de vorige foto) zijn ook van binnen te bezichtigen. gr Harry Ik zal nog wel wat foto 's plaatsen.