Het is 22 aug 2025 08:50

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Niet op slot.......
 Niet op slot.......
BerichtGeplaatst: 29 aug 2016 21:20 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Mdevil schreef:
Als jij denkt dat het helpt :up

Niks mis mee :proost

Ik zit zelf te kijken naar een Canon EOS 5DS of een Canon EOS 5D MKIV, niet omdat mijn foto's daar beter door worden. Integendeel, maar gewoon omdat ik mij dat kan en wil veroorloven. Je moet niet gek kijken bij mij als het zelfs een Canon EOS 1DX mark II wordt :D

Het zal niet helpen, maar dan ben ik het kwijt :P

Mooi dat je je het kan veroorloven. Ik zou het me kunnen veroorloven, maar ik wil het gewoon niet, mede om de reden dat mijn foto's er niet beter door zullen worden. Dan vind ik het jammer om een paar duizend euro daar aan uit te geven. Dan ga ik er liever even op uit........... Tripje China staat nog op het wensenlijstje :)
Zou leuke foto's op kunnen leveren :)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Niet op slot.......
BerichtGeplaatst: 29 aug 2016 23:19 
Moderator
Fotografie

Ik ben momenteel wat in de sferen van ruige z/w-fotografie, en ik sta versteld van de prestaties van de huidige generatie kleinbeeldtoestellen en systeemcamera's in die wereld. Ik zit nu nog op de 5DMII, maar ik vermoed dat ik op termijn overga naar zo'n camera als Paula of Fran hebben. Nog steeds geen goedkope camera's omdat er een puike sensor in en prima glas op zit, maar toch maar de helft van de prijs van een FF. Ik heb vergrotingen gezien van 1,5 x 1,5 meter die er nog steeds geweldig uitzien. Het gaat er dan ook om dat je kiest wat bij je past - in die zin ben ik het van harte met Freerk eens dat je de marketingmachine moet negeren en gewoon met verstand een keus moet maken uit het volledige aanbod. Een keus gebaseerd op je fotografische eisen en wensen, en nergens anders op.

Overigens ben ik niet van plan mijn huidige spul te verkopen, als ik maar lang genoeg wacht werk ik dus ook met vintage stuff :P

Niet op slot.......
BerichtGeplaatst: 30 aug 2016 09:07 
Lid
Fotografie

petervaneekelen schreef:
......................Het gaat er dan ook om dat je kiest wat bij je past - in die zin ben ik het van harte met Freerk eens dat je de marketingmachine moet negeren en gewoon met verstand een keus moet maken uit het volledige aanbod. Een keus gebaseerd op je fotografische eisen en wensen, en nergens anders op.

Overigens ben ik niet van plan mijn huidige spul te verkopen, als ik maar lang genoeg wacht werk ik dus ook met vintage stuff :P

En dat is waar het om gaat. Ik ga straks nu een weekje weg en neem een zeer simpel compactje mee. Meer heb ik op dit tripje niet nodig. Aan fotografische hoogstandjes kom ik toch niet toe (trouwens..... wanneer wel? :P) Het zou wel goed zijn om je af te vragen wat je nodig hebt. Maar ik denk dat de maatschappij zo niet meer in elkaar zit. Als je dan ziet wat voor bedragen er aan wordt uitgegeven besef je pas hoe goed we het hebben..........

Niet op slot.......
BerichtGeplaatst: 02 sep 2016 17:14 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Niks mis mee met deze camera, de foto ziet er goed uit! :up
‘K geniet van het moment als ik op het knopje drukt... ;)
Wel handig als wat gereedschap in je gereedschapskistje zit... ;)

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2