Het is 15 mei 2025 00:59

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Banenmarkt
 Banenmarkt
BerichtGeplaatst: 31 okt 2016 22:17 
Moderator
Fotografie
Online op het fotoforum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Of zoals wij het op school noemen, de wegwijzer. Een soort banenbeurs maar dan met stands van MBO-scholen. De bedoeling hiervan is dat vooral de leerlingen die nog twijfelen of nog steeds niet weten welke vervolgopleiding ze willen gaan doen hier een indruk krijgen wat er is en volop vragen kunnen stellen en informatie vergaren.
Ik probeer altijd leuke of mooie foto's te maken op deze avond, vindt de school fijn en de standhouders vragen ook altijd om de foto's. Ik loop dus niet voor niets, drie partijen blij op een avond.
Bewust een kleine scherptediepte aan gehouden om de iso laag te houden en nog een beetje sluitertijd te hebben.
:rof ja ik weet het de D750 heeft een ingebouwde flitser maar ik weet niet hoe dat werkt. (wil ik ook niet weten).

1.Fotografie

2.
Fotografie

3.
Fotografie

4.
Fotografie

5.
Fotografie

6.
Fotografie

7.
Fotografie

8.
Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Banenmarkt
BerichtGeplaatst: 31 okt 2016 22:32 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Een fraaie serie. Kleine scherptediepte doet het hier goed.
De kleine flitser wilde je niet gebruiken. Dan wordt het tijd voor een echte flitser! Sommige foto's zouden nog mooier zijn geworden als ze iets werden ingeflitst.
Je hebt een Nikon, die zijn in combinatie met hun flitsers sterk in flitsfotografie. Zou je eigenlijk moeten ervaren. Je hebt leren fotograferen met een digitale camera. Nu nog met een flitser! :)

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Banenmarkt
BerichtGeplaatst: 31 okt 2016 22:44 
Moderator
Fotografie
Online op het fotoforum

Ik heb een mooie grote flitser van Nikon Henry maar ligt al twee jaar in de kast. Zou weer een studie op zich worden ben ik bang. Maar wie weet, ooit.

Dank voor je reactie.

Banenmarkt
BerichtGeplaatst: 31 okt 2016 23:15 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Als je de flitser op de camera plaatst, valt het allemaal reuze mee.
Off-shoe flitsen doe je niet zo snel in dit soort situaties. Wat wel kan is een lichtdiffuser nog op de flitser monteren om het flitslicht te verzachten. Er zijn hiervoor allerlei plastic "doosjes" voor te koop (van goedkoop tot aan het Lightspere model van Gary Fong) of bijvoorbeeld de Flash Disc.

Profiel op dit foto forum
 Banenmarkt
BerichtGeplaatst: 01 nov 2016 21:20 
Moderator
Fotografie
Online op het fotoforum

Wie weet ga ik me er ooit eens warm voor maken, de foto's zijn dan uiteraard weer hier op het forum te bewonderen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp