Dank jullie wel voor alle lieve woorden en de TC! Het feit dat Frans al aangeeft voor heel mijn werk doet me nog extra goed;
Het geeft mij ook tranen in de ogen hoor.
De foto van vandaag is inderdaad van de week genomen en ik heb er mijn photoshopvoorliefde op los gelaten (Nuelle zegt het goed). Ook jouw ontwikkeling vind ik fenomenaal Nuelle. Ik kan niet aan je tippen hoor.
Henry, je onvermoeibare instelling om alles op te zoeken wanneer iemand er niet meer uit komt vind ik geweldig. Dat heb ik telkens gevolgd wanneer het ook van toepassing kon zijn op mij. En daarbij ook je prachtig werk, ik heb zeker geleerd van jou en anderen.
Frans, je oog voor kleur en de zweempjes die erbij komen (vaak bij mij met of juist niet met opzet erin gebracht) vind ik zo knap. De oplossingen kreeg ik niet altijd voor elkaar zoals jij het uitlegde (ik ben een chaotisch shopper) maar gaf me wel de aanzet om het op een eigen manier bij te schaven. Kort en bondig, ik genoot van de uitleg en van je foto's die tot in de puntjes verzorgd waren en zijn.!
Rob, veel respect voor wat je allemaal doet en ik hoop dat jij ook nog lang kunt fotograferen.
Erik en Geert, ik heb jullie zien groeien in je werk en dat is zo leuk om te zien. En dan ook nog in zo'n betrekkelijk korte tijd.
Peter, je eigenzinnige manier van werken is vaak een verademing. Je weet dat ik ook al erg lang bezig ben met de onscherpte (al lang voor ik je hier leerde kennen) en het is heerlijk dat ik er iemand anders zo goed mee zie spelen. Beter dan ik het zal kunnen.
Filip, Deva, Harry, Jannette, Wilw, Tony, Wim, dank je wel voor jullie fijne woorden. Ik blijf genieten hoor, zo zit ik wel in elkaar. En waar mogelijk ook fotograferen.
Armand, dank je wel! Je heerlijk wat gesatureerde foto's vind ik een lust voor het oog.
Ron, je jaloersmakende platen van vliegende vogels vind ik zo knap. Dat zal ik nooit kunnen (ook al zou ik niet ziek zijn hoor).
Smurf, ik hoop dat je snel weer de oude bent. Hier gieren de emoties ook als ongeleide projectielen door me heen. Maar ik heb er inderdaad heel goed over nagedacht. Het wordt me allemaal teveel en ik wil het nu graag wat luchtiger gaan houden. Niet dat ik geen kritiek meer zou kunnen velen hoor, maar de lol moet voorop staan (en de kwaliteit voor mijzelf natuurlijk).
Nu stop ik er even mee want ik zie mijn toetsenbord haast niet meer
Mendel, je hebt een fijne site. Dank daarvoor dat ik er een tijd lid van kon zijn.