onscherpe foto's+voorbeeldfoto's in laatste reactie
- Geert
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Dank voor de berichten.
Ron, de reden van mijn minder aantal topics is eerder te wijten aan een fotografisch dipje.
Natuurlijk gaat mijn gerepareerde lens mij wel helpen om opnieuw aan fotograferen toe te komen.
Gr Geert
Ron, de reden van mijn minder aantal topics is eerder te wijten aan een fotografisch dipje.
Natuurlijk gaat mijn gerepareerde lens mij wel helpen om opnieuw aan fotograferen toe te komen.
Gr Geert
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Dipje,dipje,dipje.......vooruit met de geit!!!!!.....Terug aan het werk nu.....

- Geert
- Lid

Dank voor de gegeven berichten.
Xavier, ja het is de 70-200mm LD DI SP f2,8 van Tamron... 1ste versie zonder VR.
Henry, wat het in me wakker zal maken weet ik nog niet maar toch iets
Gr. Geert
Xavier, ja het is de 70-200mm LD DI SP f2,8 van Tamron... 1ste versie zonder VR.
Henry, wat het in me wakker zal maken weet ik nog niet maar toch iets
Gr. Geert
- Geert
- Lid

Xavier,
Ik heb in het verleden al veel portretopnames gepost die ik gemaakt heb met deze lens, ook ons frans bulldogje "Luna" heb ik er al veel mee gefotografeerd.
Laatste opname na de herstelling is een portret van Luna en mijn inzending voor de kerstkaartwedstrijd
Ik hoop nu ook dat hij voor geen derde keer de deur uit moet voor herstelling.
Nu werkt hij namelijk perfect, scherpte op de juiste plaats en vlug scherpgesteld zonder hunting
Gr. Geert
Ik heb in het verleden al veel portretopnames gepost die ik gemaakt heb met deze lens, ook ons frans bulldogje "Luna" heb ik er al veel mee gefotografeerd.
Laatste opname na de herstelling is een portret van Luna en mijn inzending voor de kerstkaartwedstrijd
Ik hoop nu ook dat hij voor geen derde keer de deur uit moet voor herstelling.
Nu werkt hij namelijk perfect, scherpte op de juiste plaats en vlug scherpgesteld zonder hunting
Gr. Geert