Ik ga je advies geven.

Opbouwend want je maakt mooie foto's. En bedoeld om je te helpen. Niet om kritiek te geven. Daar zit een groot verschil in namelijk
Je hebt het licht hier niet goed onder controle.
Je ziet op alle foto's dat je de donkere delen van Luna niet goed belicht zijn. Het zwart loopt dicht en de lichte glimmende delen van de vacht zijn te licht. Niet te licht als je alleen naar dat deel kijkt maar te licht als geheel in de foto. Dat maakt dus dat het verschil in licht en donker erg groot is. En dat maakt de foto een wat harde uitstraling geven. En dat maakt ook dat de zwarte vacht een iets andere kleur krijgt dan is eigenlijk is.
Ik weet dat je met losse lampen werkt maar de foto's ogen alsof je met de flitser die op je camera zit gewerkt hebt. En dat wil je niet natuurlijk.
Het voordeel van werken met flitsers en softboxen is dat je het licht naar je eigen hand kunt zetten. Ik zou in dit geval de flitsers anders instellen. Veel zachter en waarschijnlijk een andere plek uitproberen. Vol flitsen op je model maakt dat je weinig controle hebt en je de lichte delen dus licht hebt maar de donkere te donker. Vooral in de tweede foto zie je dat.
Luna heeft een glimmend velletje dus werk daarmee zou ik zeggen. Speel met je licht zodat de foto's minder vlak worden. Durf eens iets anders te proberen.
Ik weet dat de uitdrukking van dit ras tamelijk lastig is om te beinvloeden maar ik zou het toch eens proberen om van een "gewone" foto naar een "Wauw" foto te gaan!