Thanks!
Matthijs, dit was vlakbij de Plompetoren.
Joop, hutje met kachel is inderdaad beter dan een auto met dit weer.
Henry, was het maar zo simpel.
De drukte waar ik het over had waren andere fotografen en vogelaars die daar in het weekend veelvuldig komen en rondrijden en die komen niet allemaal alleen voor de IJsvogeltjes.
Er was volgens mij een grote groep vogelaars[meeste zonder camera, maar met verrekijkers en scopen] die kwamen zo te zien voor de Lepelaars die er ook zaten.
Is op zich ook helemaal niet erg, maar als zo'n fotograaf je dan in de berm ziet staan met je lens op een rijstzak uit het raam dan denken ze gelijk dat er wat te fotograferen valt en stoppen ze om te kijken of ze ontdekken wat jij aan het fotograferen bent.
Op een gegeven moment kwam er zelfs een echtpaar aan rijden en die stapten ook nog uit en gingen naast en achter m'n auto staan....als je GEEN vogels wilt fotograferen dan moet je uit stappen en proberen ze al wandelend te fotograferen.
Garnaaltje is gewoon een echt exemplaar dat ie uit het slootje opgedoken heeft, maar aan je smiley te zien wist je dat al.
Nadat ik vandaag de stok in de slootkant had geprikt moest ik eerst 2 uur wachten voordat het eerste IJsvogeltje kwam en dat is eigenlijk niks voor mij, maar soms moet je er wat voor over hebben.