1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

1. Zelf vind ik 3 en 7 het meest geslaagdTony schreef:de eerste vind ik de beste, de andere foto's spreken me niet zo aan![]()
zou fijn zijn als je de foto's een nummer geeft, is wat gemakkelijker met reageren

Was grauw winterwinter en ook nog eens aan het einde van de dag. Zoals gezegd waren het opnames met een iPhone. Kan je daar iets mee instellen, of bedoel je een correctie achteraf?Harry schreef:Een interessante lokatie. Het weer zat niet erg mee. (Mede?) hierdoor zijn je foto 's wat vlak. Ze zouden mi wat meer contrast, of misschien een tikkie HDR kunnen gebruiken. gr Harry

Met foto 6 heb ik dat geprobeerd.Henry schreef:Het weer zat niet mee. Deze overzichtsfoto's zijn het voor mij niet. Misschien de volgende keer proberen om de foto's te maken vanaf de niet zo gebruikelijke opname-standpunten. Wellicht doen details het hier ook beter dan overzichtsfoto's.

De felle lucht in nr 6 vind ik daar wel wat jammer en je had hier nog meer kunnen inzoomen.AlphaJoost schreef:....Met foto 6 heb ik dat geprobeerd.