Inmiddels toch ook de D10 mark II toegevoegd aan de opties. Niets menselijks is mij vreemd en de upgrades t.o.v. de mark I zijn wel aantrekkelijk.

Ook een nieuwe behoort misschien wel tot de opties, zeker toen ik zag dat bij de Media Markt (euhh, geen fijne winkel...) de mark II in de aanbieding is voor €599,- Omdat ik om te beginnen het hippe systeemcameraatje eerst wel eens in de hand wou hebben, én omdat ik toch in de buurt was, gister maar even naar de Duitse dozenschuiver geweest.
De aanbieding bleek helaas niet te gelden voor de zwart/zilveren uitvoering, maar alleen voor de zwarte uitvoering. En hierbij was ook niet de gewenste ultra dunne 14-42 lens, maar met een standaard lens met dezelfde waarden.
Ik heb nog niet besloten, maar ben wel erg gecharmeerd van het kleine hipster cameratje. Mooi compact leren hoesje er om en het is wel een erg gave straat- en reiscamera die ook technisch zeker zijn mannetje staat.
Conclusie: ik probeer mij nog even in te houden, maar vrees dat als de gewenste uitvoering met de gewenste lens in de aanbieding komt, dat ik de verleiding niet kan weerstaan.