Fotosmurf schreef:
Daar ligt nu het probleem Nuelle.
Ik kan daar ook site bouwen, zie nieuwe site, maar ik loop tegen dingen aan die ik niet prettig vindt.
Te weinig mogelijkheden om creatief te zijn, als ik dat al ben.
Bij Wix heb je die mogelijkheden wel wat instellingen betreft en keuzes betreft.
Ik kan natuurlijk kijken of ik alleen een domein betaal waar ik nu zit en voor het overgebleven geld ga ik naar Wix.
Waar is de tijd gebleven dat ik een simpele site maakte bij mijn provider om mijn foto's te kunnen plaatsen.

Ik snap je hoor Joop!
Bij wix kan je alles aanpassen wat je wilt. Tuurlijk zitten er ook beperkingen aan. Maar ook de helpdesk geeft binnen een dag uitgebreid antwoord en elke aanpassing kun je bekijken op een video die het uitlegt.
Je kunt ook gewoon voor de templates gaan. Die zijn mooi maar niet heel persoonlijk. Tot nu toe heeft niemand gezien dat ik hem bij wix heb. Sterker nog, ik krijg vragen van anderen die ook zo'n site willen.
Je kunt het ook simpel houden. Dat heb ik op mijn zoethewhippet.nl gedaan.
Het enige nadeel van wix is, zij hosten hem. Dus als zij crashen dan ben je je site kwijt. Maar ik werk al 8 jaar met wix en nog nooit een probleem gehad.
Toen ik begon was alles in het Engels, nu kan je hem overzetten in het nederlands. Ze hebben reglmatig aanbiedingen trouwens.