Ik houdt wel van abstract en deze serie spreekt me zeker aan. De standpunten zijn prima gezien. Jammer vind ik dan dat het technisch niet fijn is afgewerkt. Het is echt de moeite waard om je in photoshop te verdiepen. Zelfs met een basiskennis is daar zoveel winst te behalen..Verbetering van contrast / scherpte/ helderheid en curves. Ik kijk dat altijd na en stuur dat zn bij. In deze foto 's wat kleinigheden als opmerking:Bij nr 1 een grote vlek op het plafond die daar niet echt hoort (?) bij nr 4 helemaal rechtzetten, dat hoort mi bij zo' n strakke plaat. gr Harry
Ik vind het op zich een mooie serie. De vlek waar Harry op wijst zit trouwens ook in foto 2. Het lijkt mij een sensor vlek.
Ik ben het met Harry eens vwb de afwerking. Het is echt de moeite waard om een goed nabewerkings programma te hebben en te gebruiken, dat kan een wereld van verschil maken.
Je omzeting naar zwart wit is voor mij te recht toe recht aan en daardoor te gijzig, hier valt veel meer uit te halen.
Redelijk wat puntjes van kritiek maar puntjes waar je makkelijk aan ken werken. De basis is goed en dat is in principe het belangrijkste.