White
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Toch wel een rare compo.....de naam staat er ook niet volledig op,,,,,misschien moet dit niet maar vind dit wat raar......zou eerder een gedeelte van het gebouw laten zien in heel de opname zelf

- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Het gebouw en de 'natuur' hebben beide ongeveer evenveel ruimte gekregen.
Dit maakt de opname druk en onoverzichtelijk. Beter voor een van de twee kiezen.
In dat geval meer gebouw en minder 'natuur'
Dit maakt de opname druk en onoverzichtelijk. Beter voor een van de twee kiezen.
In dat geval meer gebouw en minder 'natuur'
- janjan33
- Moderator
- Contacteer:
Tekst leidt meestal af in een foto, soms minder als het hele woord er staat. Of als het essentieel is voor de omgeving. In deze foto staan wel veel onderwerpen waardoor het
niet zo gemakkelijk kijkt. Meestal kun je een foto nog een keertje overdoen en dan zie je
dat het anders kan. Vooral doorgaan, ook al is het de eerste keer dat je een andere tak van
sport doet, want dat kun je weer gebruiken voor de volgende keer.
niet zo gemakkelijk kijkt. Meestal kun je een foto nog een keertje overdoen en dan zie je
dat het anders kan. Vooral doorgaan, ook al is het de eerste keer dat je een andere tak van
sport doet, want dat kun je weer gebruiken voor de volgende keer.
- xafke
- Lid

Het is een complex beeld naar de compositie toe.
Toch kan ik hem smaken nadat ik hem een paar keer heb gezien.
Als fotograaf moet je soms buiten de lijntjes kleuren en een aparte invalshoek vastleggen. Dat is je hier zeker gelukt.
Toch kan ik hem smaken nadat ik hem een paar keer heb gezien.
Als fotograaf moet je soms buiten de lijntjes kleuren en een aparte invalshoek vastleggen. Dat is je hier zeker gelukt.