1 - PH-IRO (Cessna 172)

2 - Windmolens. Héérlijke turbulentie veroorzakers!

3 - Stad aan het water. LETTERLIJK!

4 - Alweer IJsseloog maar nu beter.
Voor de rest: concentreren en NIET CRASHEN!!!

Kan je SPECIAL AIR SERVICES ten harte aanraden, vliegt vanaf het Aviodrome óf Teuge. Zéér goede service!Yuukon schreef:Foto twee spreekt me het meest aan, die lijn die de windmolens maken is een mooi element. Normaal verpesten ze het uitzicht, maar hier werkt het goed!
Leuke ervaring ook, zo'n rondvlucht. Staat ook nog op mijn lijstje...

Ik fladder zelf regelmatig richting Aviodrome, vind het heerlijk een dagje tussen de vliegtuigen door te brengen. De F27 die daar staat heeft mijn opa nog aan meegebouwd.CoonArt schreef:Kan je SPECIAL AIR SERVICES ten harte aanraden, vliegt vanaf het Aviodrome óf Teuge. Zéér goede service!Yuukon schreef:Foto twee spreekt me het meest aan, die lijn die de windmolens maken is een mooi element. Normaal verpesten ze het uitzicht, maar hier werkt het goed!

Aaaah, the good-old F27 Friendship!Yuukon schreef:Ik fladder zelf regelmatig richting Aviodrome, vind het heerlijk een dagje tussen de vliegtuigen door te brengen. De F27 die daar staat heeft mijn opa nog aan meegebouwd.CoonArt schreef:Kan je SPECIAL AIR SERVICES ten harte aanraden, vliegt vanaf het Aviodrome óf Teuge. Zéér goede service!Yuukon schreef:Foto twee spreekt me het meest aan, die lijn die de windmolens maken is een mooi element. Normaal verpesten ze het uitzicht, maar hier werkt het goed!

Jazeker, my first loveCoonArt schreef: Aaaah, the good-old F27 Friendship!