Frans je hebt helemaal gelijk en in de spaarpot zit nu ook bijna geld voor een kallibratie systeem

Mijn telefoon is een galaxy s8 plus dus wat dat betreft heeft hij een heel mooi scherm. Probleem is dat mijn vorige telefoon scherminbranding kreeg en dat ik deze maar op automatisch laat staan. Dat houd in dat de telefoon het scherm aanpast op het omgevingslicht waardoor hij soms heel donker is en soms heel licht.
Thuis heb ik wel een prima monitor die de kleuren bijna helemaal goed weergeeft, maar zoals aangegeven hier op vakantie inderdaad een laptop. Dit is nog het type laptop waar als je 2 cm schuin kijkt het beeld zwart wordt

. Het is dat ik heel graag bewerk maar iedere slider die ik verplaats in lightroom heeft ongeveer 3 minuten nodig om het te verwerken. Ook is het internet zo slecht dat de frustratie groter is dan de wil. Mijn vrouw vroeg gisteren waarom ik al een uur achter de laptop zat zonder iets te doen. Datvwas omdat ik de bewerking voor Mathijs probeerde te uploaden in een ander topic en daar was de laptop al 58 minuten mee bezig waarna het internet eruit knalde.
Niet de meest ideale omstandigheden. Morgen ga ik weer op huis aan en dan is het gedaan met de excuses want dan zit ik gelukkig weer achter mijn goede computer. Heb hier aardig wat beelden geschoten. Een stuk of 500. Op een enkele na wacht ik ook bewust met bewerken tot dat ik thuis ben.