LimitedColor schreef:
k03n schreef:
[... maar anderen zien er misschien geweldige dingen in...
Geweldig is een groot woord, maar ik vind soms simpele dingen, heel krachtig en interessant.
Denk eens 'out of the box', in plaats van niet originele foto's schieten die al vaak genoeg zijn uitgekauwd. Maar ook dat doe ik. Wie niet probeert, zal nooit een nieuw beeld ontdekken. ;-) That's my opinion..
Sorry, maar ik ben het toch niet met je eens. Ik vind dit bij lange na niet out of the box... En prop papier op zwarte saaie achtergrond. Wat is daar zo vernieuwend aan? Een foto heeft toch iets te vertellen, een foto maak je toch omdat jij er iets mee wil zeggen? Ok, een persoonlijke voorkeur voor wat je mooi vindt speelt ook mee. Maar ik zie hier echt niet wat jij bedoeld of wil vertellen met deze prop papier.
Als de uitdaging was, iets neerzetten wat je niet elke dag ziet, is dat volgens mij niet gelukt. Je ziet toch elke dag proppen papier? Op je bureau op kantoor, in de prullenbak op de grond?
Ik snap zeker dat je voor jezelf op zoek bent naar nieuwe beelden. Maar juist met dit soort dingen zou daar wat meer achter moeten zitten. Anders blijven het gewoon "de dingen zoals ze zijn".
En snap ook nog steeds niet waarom dit abstract zou zijn?