Liége.
Brug over de Maas in Luik, compo gezocht, en gewacht tot er iets interessants bij kwam, na enige tijd verscheen die Juffrouw die na het hard lopen stretch oefeningen ging doen, nu was mijn plaatje compleet!
MvG Toon.
MvG Toon.
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Vind hem mooi........lantaarn trekt de aandacht maar is op zich geen minpunt....
Compo, kader aan alles gedacht 
- Frans
- Lid

Bij dit soort foto's vraag ik me toch wel af wat nou eigenlijk het onderwerp is.
Juist omdat je het als alleenstaande foto gebruikt.
In een reeks beelden kan dit het overzichtsshot zijn.
Je hoort me niet zeggen dat je er niet over nagedacht hebt. Dat voor de goede orde.
De middelste lantaarnpaal en de centrale paal van de brugconstructie staan mekaar aardig in de weg.
Juist omdat je het als alleenstaande foto gebruikt.
In een reeks beelden kan dit het overzichtsshot zijn.
Je hoort me niet zeggen dat je er niet over nagedacht hebt. Dat voor de goede orde.
De middelste lantaarnpaal en de centrale paal van de brugconstructie staan mekaar aardig in de weg.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Ik zeg onmiddelijk: dit schreeuwt om z/w. Mooi moment.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Oei, wel erg hard ... zo komt de kleurenversie er toch beter af. Dank voor de vergelijking!
- Rob Olivier
- Lid

Ik ga ook voor de kleurenversie en ongehinderd door enige ervaring met dit soort fotografie zeg ik dat ik het een mooie foto vind. Het beeld spreekt me aan. 
- Alchemist
- Lid

- Contacteer:
Fraaie plaat, als enthousiast hardloper had ik de dame liever hardlopend in beeld gehad, had het beeld denk ik ook net iets dynamischer gemaakt.
Wat me ook opvalt is dat de lantaarnpaal net het bruggetje lijkt te raken aan de bovenkant...
Wat me ook opvalt is dat de lantaarnpaal net het bruggetje lijkt te raken aan de bovenkant...