en ook een beetje de trots van Photodrome natuurlijk.
Conny, hier beter bekend als ArtenCo is werkzaam bij Middin en dan op de locatie Haven. Als ik het goed heb een woongroep locatie waar 18 gehandicapte mensen zelfstandig kunnen wonen onder begeleiding.
Corrigeer me maar als ik het fout heb Conny.
Conny had begin dit jaar het plan gemaakt om de 15 kilometer van Wassenaar te lopen om geld in te zamelen voor een Tovertafel. Een heel mooi ding waar die mensen echt iets aan hebben. Helaas kost zoiets rond de 7 a 8000 euro. Dus in de trainingsschoenen gestapt en trainen, trainen en trainen om op 8 oktober die 15 kilometer te halen. Ik kan nu melden dat ze die 15 kilometer heeft volbracht en aardig wat steentjes heeft opgehaald.
Enkele leden van Photodrome hebben al iets over gemaakt voor dit goede doel en het kan nog steeds.
Lees het volgende artikel en daar staan ook de gegevens als je ook nog iets wilt doneren voor die mooie Tovertafel. Ik zou zeggen: Laat Conny en de bewoners niet in de kou staan en laten we er met z'n allen voor zorgen dat die tafel er gewoon gaat komen.

Ik heb privé al wat gedoneerd maar ben vandaag op een heel goed idee gekomen, vond ik zelf dan.
Ik maak op school de kluis voor een leerling open voor een euro als ze hun pasje zijn vergeten. De opbrengst gaat altijd naar een goed doel. Die Tovertafel is een heel goed doel en ik heb Conny vandaag weer blij kunnen maken. Namens Scholencombinatie Delfland en de brave leerlingen die hun euro's steeds doneren mag ik nog eens €90,- over maken.
Alstublieft Conny, het is jullie gegund.
Ik had de eer om foto's te mogen maken en heb dat met veel plezier gedaan.
Om jullie een impressie van deze mooie dag te geven volgen hieronder wat foto's.
1.
Gespannen ariveert Conny op het complex van Blauw zwart
2.
De start is vol energie en goede hoop
3.
Dan die laatste kilometer die ze nog niet heel veel gelopen hadtijdens de trainingen
4.
Lig ik met gevaar voor eigen leven op mijn platte buik midden op de weg steekt ze gewoon haar tong uit naar me
5.
Samen met een paar mensen van de locatie bij de behaalde steentjes van deze mooie dag
6.
De officiële uitreiking en een plaatje voor de plaatselijke krant. Gelukkig is deze smurf redelijk groot en kon ik het plaatje ook schieten
7.
Als afsluiter nog even trots voor haar eigen fotograaf. Trotser kan volgens mij niet
Nogmaals van harte gefeliciteerd Conny, je mag met recht trots zijn.