Het is 29 maart 2024 01:06


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur JUMP!
 JUMP!
BerichtGeplaatst: 29 okt 2017 09:22 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 649
Woonplaats: Schiedam
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Fotografie

Even een sprongetje maken. Wel even wat bewerkt want bij het orgineel scheen de zon de lens in (mistigheid!)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Share on FacebookShare on Twitter 
 JUMP!
BerichtGeplaatst: 29 okt 2017 12:17 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 6853
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Mis het hoofd van de ruiter!!

En de benen van het paard.

Snap niets van deze opname......


Laatst bijgewerkt door ArtenCo op 29 okt 2017 12:19, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 
 JUMP!
BerichtGeplaatst: 29 okt 2017 12:18 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 10383
Woonplaats: Wijdenes
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Ik zou iets positiefs willen zeggen maar.....Ik mis een hoofd van de ruiter/ amazone, benen van het paard. Context, scherpte ook niet aanwezig...er blijft weinig over. Over je manier van aansnijden heb ik wel eens vaker een opmerking gemaakt. Zie je dit niet? ben je het er niet mee eens en vind je dat dit goed kan? dan stop ik namelijk om er opmerkingen over te maken. gr Harry


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
 
 JUMP!
BerichtGeplaatst: 29 okt 2017 13:31 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 649
Woonplaats: Schiedam
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Weet jullie wat? JULLIE KUNNEN ME WAT.

Zeikerds.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
 
 JUMP!
BerichtGeplaatst: 29 okt 2017 13:35 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 15859
Woonplaats: Stekene
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Eerst tot tien tellen en dan nog eens en misschien nog eens en laat dan alles nog eens bezinken voor je mensen hier ten schande maakt!!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 
 JUMP!
BerichtGeplaatst: 29 okt 2017 13:41 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 649
Woonplaats: Schiedam
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Erik Symoens schreef:
Eerst tot tien tellen en dan nog eens en misschien nog eens en laat dan alles nog eens bezinken voor je mensen hier ten schande maakt!!

Fotografie


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
 
 JUMP!
BerichtGeplaatst: 29 okt 2017 13:43 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 6853
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Wat een "prachtige foto zeg, helemaal top. Dat hoofd van ruiter ontbreekt evenals de benen van het paard, maakt geen fluit uit. Ach een kniesoor die daar op let. Scherpte, ach kan beter maar het is een mooi plaatje. Ben er weg van? Uitprinten en inlijsten zodat hij meters groot aan de muur kan. Tevreden? Is dat wat je wilt horen? Kan ook.

Wat een verschrikkelijk kort lontje. Ben niet gediend van jou woorden........Zal me verder onthouden van enige commentaar.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 
 JUMP!
BerichtGeplaatst: 29 okt 2017 13:45 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 15859
Woonplaats: Stekene
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
You'r so boring..... :gaap :gaap :gaap :gaap en @topic ga ik mee met bovenstaande reacties...
Vraag me dus af waarom je zoveel hebt aangsneden...als het dus om de jump gaat hoort de jockey erbij dus wat is jouw mening daarover...


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 
 JUMP!
BerichtGeplaatst: 29 okt 2017 14:07 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 16009
Woonplaats: Kunrade-Voerendaal
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Hoeveel rendement levert het leerproces op.................... :shock :shock :shock

Ik vraag me idd werkelijk af welk soort reacties je op jouw platen wilt hebben.
Probeer dat eens te omschrijven, misschien begrijpen wij jou dan wel.............

CoonArt schreef:
Zeikerd(s.)

Ik hoop dat dit toch ook wat zelfkennis is...........
Ik heb nog geen enkel woord van sorry uit je mond horen komen(in een topic kunnen lezen): Bah!!!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
 
 JUMP!
BerichtGeplaatst: 29 okt 2017 17:00 
Moderator
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 41892
Woonplaats: Delft
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Het volgende schrijf ik op persoonlijke titel en niet als moderator.

Ik denk als je de mensen hier op het forum zeikerds gaat noemen dat je nog maar twee keuzes hebt.
1. Je zegt sorry en je gaat iets doen met de tips.
2. Je zegt geen sorry, vind het wel best en doet niets met de tips en gaat verder op andere media zonder ons verder lastig te vallen.

Ik heb je hier op het forum in topic en per pb info gegeven. Maar ook via WhatsApp en zelfs per telefoon uitgelegd hoe een forum in elkaar steekt. Als ik dan nu je reactie zie op mensen die ik goed ken van het forum en sommige ook persoonlijk, die met iedereen niets dan goeds voor hebben en alleen maar met elkaar tips en trucs willen delen om samen beter in het fotograferen te worden en deel te nemen aan een gezellig en sociaal forum.
Dan rest mij maar één ding.

Rot op met je kut foto's en je zielige arrogante houding.
Sorry dat ik me tot jou niveau verlaag maar misschien is dit duidelijker dan alle tips die je hier op je foto's hebt gehad.
Je kan wel klagen dat het je op andere forums net zo vergaan is maar misschien moet je dan eens hand in eigen boezem steken en je afvragen hoe dat komt.
Voor dit forum kan ik alleen lof uitdelen naar onze forum leden die altijd met heel veel geduld en passie tijd spenderen aan anderen. Jong, oud of gehandicapt het maakt ze niet uit.
En deze mensen behandel jij op deze wijze. WALGELIJK.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 
 JUMP!
BerichtGeplaatst: 29 okt 2017 17:20 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 26216
Woonplaats: Aarle Rixtel
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Persoonlijk vind ik het te ver gaan om zo met elkaar om te gaan. heb hem op slot gezet en leg dit voor aan de andere mods.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
 
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 60 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed