Leuke foto!
De hele familie heeft even meegekeken omdat de persoon in de hoek een beetje lijkt op onze zoon..
Als ik naar bijgevoegd filmpje kijk, dan was kleur (rood?) misschien ook wel fraai geweest.
Peter, ik heb een update geplaatst..Ik twijfel zelf over de verbetering. Als dit niet je bedoeling was, mag je best laten zien hoe jij het bedoelde.
@ Maarten: Aanvankelijk had ik hem ook in kleur. Er bleef echter een nare roze kleur op de wanden zitten die ik niet weg kreeg. De draden zijn allemaal rood en de wanden wit. Het licht kwam voornamelijk van boven. Hierdoor kleurde de hele ruimte rood/ roze,
Bedankt voor jullie feed-back.
gr Harry
Harry,
ik had meer zoiets in gedachten (heel vlug gedaan - wat meer licht en contrast, en schaduw overbelicht - kun je zelf allemaal wat zorgvuldiger doen als het je bevalt)
Ja, ik had hem ook liever in het rood gehad. Zoals ik hierboven schreef kreeg ik met geen mogelijkheid de roze zweem eruit. Dat was mij, en ik denk ook anderen hier op het forum, een doorn in het oog geweest. Het is dus eigenlijk een noodsprong/ voor mij een goed alternatief. gr Harry