Dankjewel!!

ytje123 schreef:
Ik ben ook af en toe nog aan het aftasten wat de kijker mooi vindt maar soms ga ik ook mijn eigen weg en leg commentaren van mijn naaste hobbyfotografen in mijn eigen prive opgeving ook naast me neer. Want dat is tenslotte toch vaak smaakverschil. Wat Peter schrijft daar kan ik mij dus wel in vinden.
Klopt, het blijft een smaakkwestie. Dat is ook het lastige eraan want je kunt het nooit iedereen naar z'n zin maken.
Henry schreef:
Wijze woorden van Peter als afsluiting van 2017. Daar wil ik nog aan toevoegen dat ik het fijn vind dat je het “gevecht met de vogeltjes” hebt losgelaten. Landschappen liggen je gewoon veel beter. Zonder veel inspanning (zo lijkt het tenminste) produceer je de ene na de andere prachtige foto van het Zeeuwse landschap.
Daar ben ik ook erg blij mee. De telelens is een tijdje terug de deur uitgegaan en voorlopig komt er geen andere voor in de plaats. Ik heb hem tot nu toe nog niet gemist en verwacht dat ik dat ook niet veel ga doen.
De landschapjes geven mij wél motivatie en voldoening en daarom ga ik daar lekker mee verder. En daarin wil ik ook nog wat meer een eigen stijl in creëren (wat momenteel mijn zoektocht is).
filipo schreef:
Mooie foto maar ik ga even spookrijden (tegen de stroom in) : vind hem toch iets te blauw geworden...

De foto in het geheel of enkel de lucht?