Hartelijk dank voor de TC, de felicitaties en het mooie welkom. Ik heb wel even moeten zoeken naar de betekenis maar ben eruit. Foto van de dag dus.

Een mooier welkom kan een prullegraaf zich niet wensen.
Het valt me ook op dat hier leven zit in het forum. En dat de beoordelers kritisch zijn. En da's goed!!
Het zet je ertoe aan nog kritischer te kijken naar je eigen foto.
Ik moet toegeven, ik ben geen fotograaf maar een hobbyist , een prullegraaf die zich via youtube, google en enkele mooie macro- en extreme macro-FBpagina's ertoe gebracht heeft zichzelf in vraag te stellen en te evolueren, te leren. Met de opbouwende kritiek van mede-hobbyisten en fotografen, samen met enkele goed overwogen aankopen, ben ik aan de slag gegaan. Mijn eerste doelstelling is en blijft: de diertjes in detail bekijken en zo ze beter te leren waarderen en door mijn foto's anderen hetzelfde gevoel te geven. Mijn andere doelstelling is uiteraard ook nog een mooie foto maken. En nog mooier te maken door hier en daar wat bij te werken. Maar ik ben geen nabewerker, ken niks van Photoshop. Kan me enkel behelpen met het gummetje en de kloontool af en toe. Dus mss wordt dat mijn voornemen voor dit jaar. Niet met de bedoeling om van een slechte foto iets beters te maken maar om een goede foto ietsje op te tillen.
Dus bedankt voor het kritisch zijn en de warme ontvangst.
PS: sorry voor de lange verhalen. Ik ben geen twitteraar dus ik geraak er niet snel met 140 karakters.
Groetjes,
Werner