Wel maar 256 GB SSD schijf maar één van de weinige met 16gb. €1425.
Het bedrijf is alleen nog even dicht vanwege carnaval
Is meer dan genoeg. Mijn schijf is nog niet half vol. Als ik foto's geschoten heb ga ik ze eerst lokaal neerzetten. In Lightroom bewerken en datgene dat overblijft verhuis ik naar de iCloud (binnen Lightroom) waar al mijn foto's opgeslagen zijn. Automatische synchronisatie met Stack storage dus op 2 plekken wordt het bewaard.Danny081 schreef:Wel maar 256 GB SSD schijf

Zo kan je het ook bekijken DannyZie het als die mensen die auto's pimpen. De een ziet een Ferrari en daarmee een auto die helemaal af is. Alles eraan is perfect. De ander ziet een canvas dat klaar is om aan te passen. Dikke bumper, Chrome velgen, leren bekleding, aangepaste versnellingspook enz. De een zal dan ook zeggen dat je de auto dan verziekt hebt terwijl de andere zal zeggen dat hij nu nog mooier is geworden. Smaak.dat is voor mij en een hoop nieuwe generatie fotografen onlosmakelijk deel van fotografie geworden. Hier hebben we het al eerder over gehad en ik ben bang dat we het daar niet eens over gaan worden en dat is ook niet erg. Ieder zijn ding.